دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

اسد چطور بدون شناسایی از سوی آمریکا به روسیه رفت


رئیس جمهوری سوریه روز گذشته بدون اینکه جاسوسان اطلاعاتی غرب و به ویژه آمریکا متوجه شوند، به مسکو سفر کرد و امروز پس از بازگست به دمشق اخبار مربوط به این سفر تازه منتشر شد. اما بشار اسد چطور بدون اینکه آمریکا وی را شناسایی کند به روسیه رفت.

خبرگزاری فارس: اسد چطور بدون شناسایی از سوی آمریکا به روسیه رفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک بلاگر فعال در امور نظامی مسیر احتمالی پرواز «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در سفر به مسکو را با استفاده از اطلاعات موجود روی سایت رادار اطلاعات پروازی FlightRadar24 ردیابی و طراحی کرد.

  ادامه مطلب ...

در حسینیه امام خمینی(ره) اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد



مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

خبرگزاری فارس: اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد--------------

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نظام حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تبیین ویژگیها و اهداف قیام تاریخ ساز عاشورا، ازخودگذشتگی را ویژگی مهم حماسه سازان این واقعه خواند و گفت: حضرت امام حسین علیه‌السلام پرچمدار ایثار و ازخودگذشتگی بود و نهضت ایشان در ادامه نهضت حضرت رسول الله صلی‌الله علیه و آله و سلم بود.

همچنین در این مراسم آقایان انسانی و منصور ارضی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام تا یکشنبه سوم آبان (دوازدهم محرم) ادامه خواهد داشت.

نامه مهم رهبر انقلاب درباره اجرای برجام به رئیس‌جمهور


برجام دارای نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری است/ رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا برای لغو تحریم‌ها تضمین کتبی بدهند/ از ورود هر گونه مواد مصرفی آمریکا جداً پرهیز شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بررسی‌های دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورایعالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور صادر فرمودند.

خبرگزاری فارس: برجام دارای نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری است/ رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا برای لغو تحریم‌ها تضمین کتبی بدهند/ از ورود هر گونه مواد مصرفی آمریکا جداً پرهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس‌جمهور در موضوع برجام منتشر شد.

  ادامه مطلب ...

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور: صدور ویزا در ایام اربعین لغو نمی‌شود


مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: امسال برای برگزاری مراسم تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی به هیچ‌ کدام از افراد بدون گذرنامه و ویزا اجازه خروج از مرز داده نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: صدور ویزا در ایام اربعین لغو نمی‌شود

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مجید آقابابایی در بازدید میدانی از مرز بین‌المللی شلمچه و پایانه مسافری این مرز، با تاکید بر داشتن گذرنامه برای خروج از مرز اظهار کرد: امسال برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به هیچ‌کدام از افراد بدون گذرنامه اجازه خروج از مرز داده نخواهد شد.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تاکید بر پیشرفت ایجاد زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم که عملیات ایجاد زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه برای استفاده بهتر زائران به پایان برسد.

آقابابایی با اشاره به اینکه برای وارد شدن و خروج از کشور و صدور روادید کشور عراق داشتن گذرنامه لازم است تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی از کشور عراق، امسال قصدی برای لغو ویزا در ایام اربعین وجود ندارد و افرادی که برای زیارت عتبات عالیات به این کشور سفر می‌کنند باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهن

بروجردی: فرضیه شهادت رکن‌آبادی پذیرفته نیست/ او را زنده دیده‌اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دولت عربستان نتواند فرضیه شهادت غضنفر رکن‌آبادی را اثبات کند، فرضیه ربایش سفیر سابق جمهوری اسلامی به عنوان فرضیه امنیتی قابل پیگیری است.

خبرگزاری فارس: فرضیه شهادت رکن‌آبادی پذیرفته نیست/ او را زنده دیده‌اند

  ادامه مطلب ...