دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد



نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد

 به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، مرزوق غانم، رئیس مجلس امت کویت (پارلمان کویت) امروز، چهارشنبه در اقدامی کم‌سابقه با تکذیب ادعاهای رئیس کنست اسرائیل (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل، او را اشغالگر و کودک‌کُش خطاب کرد.

وی که برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده است، در واکنش به اظهارات رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: سخن نماینده این پارلمان اشغالگر، مطابق این مثل معروف جهانی است که اگر حیا نداشته باشی، هر کاری می کنی.

وی سپس آنچه که نماینده رژیم صهیونیستی بیان کرده بود را مصداق خطرناک ترین نوع تروریسم که تروریسم جهانی باشد، توصیف کرد.

آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»



آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»
امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ، اظهار داشت: ما بدنبال تقویت طب رزم هستیم و در این رابطه همایش‌هایی را برگزار کرده‌ایم.
 وی با بیان اینکه تاکنون بسترهایی را جهت تبادل نظر میان اساتید و اهل فن دانشگاه‌های علوم پزشکی نیروهای مسلح کشور آماده کرده‌ایم، افزود: برگزاری نشست‌ها علمی ارتباط مستقیمی در آمادگی کادر امدادی و پزشکی نیروهای مسلح دارد تا در هر شرایطی بتوانند از رزمندگان پشتیبانی کنند و سلامت آنها را ارتقا دهند.

 امیر رجبی افزود: جهت ارزیابی سطح آموزش‌هایی که پرسنل می‌بینند، در طول سال دو بار رزمایش برگزار می‌شود و نیروها خود را برای روز اصلی نبرد و یا بحران آماده می‌کنند.

فرمانده بهداشت و درمان ارتش گفت: در حوزه استقرار سامانه بیولوژیک در نیروهای مسلح می‌توان به جرات عنوان کرد که ما از توان کشوری خیلی پیشرفته‌تر هستیم یعنی در تمامی حوزه‌های آموزشی، تجهیزاتی و پرسنلی از قابلیت‌های خوبی برخوردار هستیم و برهمین اساس مراکزمان را تجهیز کرده‌ایم و آماده برای بکارگیری در شرایط لازم هستیم.

محکومیت تجاوز سعودی‌ها به یمن در پارلمان اروپا



 اجلاس بین المللی با موضوع یمن با حضور کارشناسان و مسئولانی از کشورهای مختلف در پارلمان اروپا در بروکسل برگزار شد. بررسی علل جنگ و تجاوز سعودی‌ها به یمن از دلایل اصلی برگزاری این کنفرانس مطرح شد.

برادرِ سرکرده ضدانقلاب: برادرم امروز کثیف ترین آدم است ولی شاید فردا متحول شود



مرتضی حسینی برادر محمد حسینی سرکرده گروهک ری استارت از اقدامات برادرش در آتش زدن مساجد و تخریب اموال عمومی ابراز برائت کرد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در گفت و گو با روزنامه صبح، با رد شایعه ممنوع الکاری خود به دلیل قرابت خویشاوندی با محمد حسینی، بسیاری از رفتارهای برادر من غلط دانسته و می گوید:« این که مسائل و مشکلات کشورش را بین غریبه‌ها مطرح کند کار کاملاً نادرستی است. مسجد و بانک اموال عمومی‌اند و از پول بیت‌المال ساخته شده‌اند. پول ساخت مساجد را پدران ما داده‌اند و من صد درصد با تخریب آن‌ها مخالفم. البته اگر مثلاً از گرانی‌ها انتقاد می‌کند با حرفش موافقم؛ این موافقت صرفاً محدود به او نیست حتی اگر دیگران هم بگویند حمایت می‌کنم.»

این مجری شبکه سه با بیان این که "برادرم روزگاری عاشق، مؤمن، نمازخوان و بزرگ بود" او را درحال حاضر کثیف ترین آدم توصیف کرد و گفت:« ...شاید فردا متحول شد. شاید اگر شما دراین قضیه قدم پیش بگذارید، ماجرا کلاً حل شود. فکر نکنید برادرم شرایط خوبی دارد. پولش را خورده‌اند، بی‌کس و تنها شده است و صدها مساله دیگر..»گفتنی است محمد حسینی از مجریان مشهور تلویزیون در اواسط دهه70 و اوایل دهه80 بود که در سال 84 از کشور خارج شد. مشهور شدن چهره او به عنوان یک عنصر اپوزیسیون بعد از فراخوان عمومی او در تخریب اموال عمومی و آتش زدن مساجد صورت گرفت.

صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند



صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند

 ؛ حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حرم مطهر امام(ره) و در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دلایل تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که وظیفه این سازمان نزدیک کردن دل‌ها به خداست. برای این کار در ابتدا باید دل خودمان به سمت خدا باشد.

وی با اشاره به توهین برخی به سپاه گفت: ارتش حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. ارتش و سپاه با یک فرماندهی و ماموریت که دفاع از کشور است، توهین به سپاه را توهین به خود می‌داند. سپاه و ارتش همانند یک روح در دو بدن هستند و هرکسی به یکی از این ها توهین کند با مقابله هر دو مواجه خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش برای حمایت از سپاه منتظر اجازه است و آن روزی که صاعقه آسمان ایمان ارتشیان به غرش در آید حتی اجازه پشیمانی را هم به دشمنان نخواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: در کشوری که رهبر آن همانند امام راحل عمل می‌کند، دشمن اگر اشتباهی کند سیلی محکمی خواهد خورد.