دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

هرکسی آمد فقط شر رساند

امروز مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان، استان اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.

با درخواست دمشق، «حشد الشعبی» به سوریه می‌رود


هادی العامری

رئیس سازمان «بدر» عراق اعلام کرد، نیروهای حشد الشعبی بعد از آزادسازی این کشور، به درخواست دمشق، وارد سوریه خواهند شد.

  «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و از فرماندهان «حشد الشعبی» (بسیج مردمی)، روز سه‌شنبه اعلام کرد: نیروهای حشد بعد از آزادسازی عراق از اشغال گروه تروریستی داعش، وارد سوریه خواهند شد

قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران


با فرض براینکه رژیم صهیونیستی یک روز بخواهد اقدام نظامی انجام دهد؛ موشک های ایرانی اثری از شهرهای مهم سرزمین های اشغالی باقی نخواهند.

قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران/موشک های بالستیک چگونه

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه عازم ایران شدند

ت

 
سوخو 27

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - ۲۰۱۶، عازم ایران شدند.

  تیم آکروباتیک شوالیه‌های نیروی هوایی روسیه برای حضور در نمایشگاه هوایی کیش 2016 (KISH 2016) عازم ایران شدند.

این تیم، متشکل از  4 فروند جنگنده سوخو 27 ارتش روسیه است و قرار است که در طول حضور در جزیره کیش، 2 برنامه نمایش هوایی داشته باشند.

ایران از اولین قایق پرنده بدون سرنشین خود رونمایی کرد


 در تصویر به نمایش در آمده از قایق پرنده بدون سرنشین جدید ایران می‌توان سطح آیرودینامیکی بین بال‌ها و بدنه پهپاد را ملاحظه کرد. برخی از این قایق‌های پرنده پهپادی حتی قادر به عملیاتی کلاسیک  چون جنگنده‌ها هستند.

ایران از اولین قایق پرنده بدون سرنشین خود رونمایی کرد