دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

مشروح/ آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:


سران داعش برای مبارزه با اسلام مأموریت دارند/ تبعیض غربی‌ها تروریست‌پرور و داعش‌پرور است/تبیین ویژگی‌های دهگانه بسیج

خطیب جمعه این هفته تهران با اشاره به حادثه تروریستی در ضاحیه لبنان گفت: غربی‌ها این ترور را محکوم نکردند، اما تکرار آن در فرانسه ترور بد است، همین تبعیض‌ها تروریست‌پرور و داعش‌پرور است.

خبرگزاری فارس: سران داعش برای مبارزه با اسلام مأموریت دارند/ تبعیض غربی‌ها تروریست‌پرور و داعش‌پرور است/تبیین ویژگی‌های دهگانه بسیج

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب جمعه تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز جمعه تهران ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: دلسوزی‌ها متفاوت است و گاهی این دلسوزی نسبت به دیگران و گاهی نسبت به خود است اما طبق منطق مولا علی (ع) باید دلسوز خود باشید و به فکر این باشید که جانتان به کمال برسد.

  ادامه مطلب ...

فرمانده کل ارتش:مسئولان غربی با تولید تروریسم مار در آستین خود پرورش ‌دادند‌



فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین‌ خود پرورش دادند.

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین‌ خود پرورش دادند.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مملکت اسلامی تعارفی با کسی ندارند و به هر کسی که به این مملکت نظر چپ داشته باشد پاسخ کوبنده خواهند داد.

وی تصریح کرد: دشمن نیز با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودی ما را داشت تاکنون اقدام کرده بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینکه دشمن تاکنون نتوانسته در مقابل ایران، دست از پا خطا کند، نشان دهنده این است که به خوبی توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است.

صالحی در ادامه عنوان کرد: امروز تروریسم در منطقه به عناوین مختلفی چون القاعده، طالبان، دزدان دریایی سومالی و داعش ظهور کرده و باید در این زمینه آگاه بود.

وی در پایان، به اوضاع منطقه و حوادث تروریستی فرانسه اشاره کرد و گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین ‌خود پرورش دادند و حالا گریبان خودشان را گرفته است.

پهباد های مهاجر و یسیر در رزمایش محمد رسول الله(ص) 3 با موفقیت به عملیات پرداختند


امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان گفت: پهباد مهاجر 50 و 100 کیلومتری و پهباد یسیر ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند.

 

 امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان گفت: پهباد مهاجر 50 و 100 کیلومتری و پهباد "یسیر" ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) 3 پهباد مهاجر که در دو نوع 50 و 100 کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند.

پوردستان افزود: پهباد "یسیر" که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهبادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) 3 عملیاتی شد

رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند


ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست/ جرم‌انگاری تخریب محیط زیست/ تهیه اطلس زیست‌بوم کشور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، در نامه‌ای به رؤسای قوا، سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

خبرگزاری فارس: ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست/ جرم‌انگاری تخریب محیط زیست/ تهیه اطلس زیست‌بوم کشور

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، در نامه‌ای به روسای قوا، سیاستهای کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

ایجاد نظام یکپارچه ملّی محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی، جرم‌انگاری تخریب محیط زیست، تهیه اطلس زیست‌بوم کشور، تقویت دیپلماسی محیط زیست، گسترش اقتصاد سبز و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی از جمله محورهای ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

متن سیاستهای کلی محیط زیست که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده، به این شرح است:

  ادامه مطلب ...

پروژه ی نفوذ


۱ - باید سطح ، عمق ، حیطه ، ابعاد ، جهت گیری و بالاخره اولویت های نفوذ به درستی شناسایی شود.

۲ - اگر موارد مذکور در بند ۱ به خوبی تبیین و شناسایی نشود ممکن است توسط عوامل نفوذی دشمن بحث نفوذ و برخورد با نفوذ دشمن: