دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

امیر بابلی:برپایی دو بیمارستان 60 تختخوابی در مرزهای مهران و چذابه/ ارائه خدمات بهداشتی به زائران اربعین

1397/7/29 یکشنبه

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و کمک بهداشتی این اداره در مرزهای مهران و چذابه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش: امیر سرتیپ دوم پزشک «شهنام بابلی» رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروی زمینی به منظور سهولت و رفاه حال زائران اربعین حسینی دو بیمارستان 60 تختخوابی صحرایی را که به نام شهید مدافع حرم محسن قوطاسلو مزین است در مرزهای چذابه و مهران برپا کرده است.

وی افزود: این دو بیمارستان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی اعم از اتاق عمل، اکو، رادیولوژی، آزمایشگاه و... است که به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی می‌باشد.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشت فردی مهم‌ترین عامل پیشگیری از بیماری‌های ویروسی است، افزود: همچنین برای پیشگیری از بیماری‌های احتمالی پک‌های بهداشتی حاوی وسایل مربوط به بهداشت فردی و ضدعفونی کننده‌ها به زائران ارائه می‌شود

مراسم روز جهانی مراقبت پرواز در پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزارشد

1397/7/29 یکشنبه

 

همزمان با روز جهانی مراقبت پرواز، فرمانده پایگاه شکاری وحدتی با کارکنان برج مراقبت این پایگاه دیدار کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ این مراسم  با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد خلبان سید حمید رضا آشنا فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول و روءسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این پایگاه و جمعی از فرماندهان و مسوولان برگزار شد.

در این دیدار فرمانده پایگاه هوایی وحدتی ضمن تبریک این روز از کارکنان شاغل در بخش کنترل مراقبت پرواز به عنوان چشمان همیشه بیدار آسمان کشور یاد کرد و گفت: مراقبت پرواز یکی از مشاغل سخت و پرمسئولیت دنیاست و تلاشگران این عرصه با تعهد و از خودگذشتگی توانسته‌اند نقش بسزایی در پویایی صنعت هوایی داشته باشند.

گفتنی است در پایان از کارکنان و مسولین مرکز مراقبت پرواز این پایگاه تقدیر به عمل آمد.

تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی



 

 تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی

از آنجا که ارتش حضرت حجت(عج) فرا ملیتی خواهد بود، باید افراد آن هم اعم از عرب و عجم و ترک و لاتین و... به طور طبیعی یکدیگر را درک کنند و با هم احساس غریبی نکنند!

اینهاا شرایط طبیعی و قهری شکل گیری ارتش حضرت حجت(عج) می باشد که با تحقق آنها فقط باید منتظر ظهور فرمانده بود.

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

عکس/ ایستگاه صلواتی یک مادر و دختر



پذیرایی یک مادر و دختر عراقی از زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا

روایت زیارت یک اسیر از کربلا



فیلم/ باران شدید دیشب کربلا

اردوگاه تکریت مختص اسرای مفقود بود. چون ما مفقودالاثر بودیم هیچ تماسی با هیچ کس نداشتیم. اگر هم کشته می‌شدیم در آن وضعیت کسی از زنده و مرده ما اطلاع پیدا نمی‌کرد...

  با آنکه در ۲۷ تیرماه ۱۳۶۷ قطعنامه ۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شد، اما ارتش بعث عراق به حملات خود ادامه داد و مجدداً داخل خاک ایران شد تا نقاط مهمی از جمله خرمشهر را به دست بیاورد و با دست پر در مذاکرات حضور یابد. هرچند دشمن در این راه موفقیتی به دست نیاورد، اما تعداد نسبتاً زیادی از رزمندگان در همین ایام به اسارت درآمدند. جانباز رحیم رحیم از افسران ارتشی بود که بعد از پذیرش قطعنامه و در ۳۱ تیرماه ۶۷ به اسارت دشمن درآمد. با این رزمنده پیشکسوت کشورمان که طعم جانبازی و اسارت را توأمان چشیده است گفت‌وگویی انجام دادیم تا حال و هوای روزهای پایان جنگ و همین طور اردوگاه‌های رژیم بعث عراق را بهتر درک کنیم. 

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

بیشتر بخوانید:.روایت زیارت یک اسیر از کربلا