دنیای امروز

یا علی

دنیای امروز

یا علی

از محاصره مدافعان حرم توسط تکفیری‌ها تا قیچی کردن جبهه‌النصره و شکست آنها



هفت سال از جنگ نیابتی آمریکا در سوریه گذشته است، جنگی که در ابتدای کار به سمت پیشبرد اهداف یانکی‌ها رفت؛ اما بعد از گذشت مدتی با ورود محور مقاومت به این جنگ قواعد، این بازی عبری - غربی - عربی تغییر کرد و برگ برنده در اختیار دولت و ملت سوریه قرار گرفت.

در این بین مدافعان حرم بودند که نقش تعیین‌کننده در پیروزی جبهه مقاومت داشتند و با تقدیم خون‌های بسیار، نهال مقاومت را قوی‌تر از قبل کردند. گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به گردآوری خاطرات فرماندهان جانباز مدافع حرم در سوریه و عراق پرداخته است.

آرزوی شهادت در محله لاتی

عامل پیروزی ایران با اشک بدرقه شد+عکس




ایران

مدافع تیم ملی مراکش در پایان دیدار با ایران با گریه راهی رختکن شد.

به گزارش مشرق، بعد از پایان دیدار ایران و مراکش عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش که به اشتباه دروازه تیم ملی کشورش را باز کرد با گریه و با اسکورت بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی رختکن شد.این بازیکن در حال گریه کردن راهی رختکن مراکش شد.

*بعد از پایان بازی بازیکنان تیم ملی با خوشحالی به سمت تماشاگران ایران رفته و از آنها تشکر کردند.

 

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه+ نقشه میدانی



دولت ترکیه از دو سال قبل برای تشکیل هلال تروریستی جرابلس، ادلب وارد عمل شد و با اشغال شهر عفرین و مناطق حومه تا حدودی به هدف نزدیک شد.

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه + نقشه میدانیبا پاکسازی مناطق مرکزی سوریه از لوث وجود گروه‌های تروریستی و به آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات در جنوب، حامیان تروریست‌ها به دنبال افزایش نفوذ خود در شمال سوریه هستند.

آزادسازی کامل استان دمشق، جنوب استان حماه و شمال استان حماه باعث شد تا اهرم فشار جبهه غربی - عربی - صهیونیستی بر دولت مرکزی در پایتخت برداشته شود، اما این به معنای پایان ماجراجویی حامیان تروریست‌ها نیست.

جنگ الحدیده و پاسخ مردان زبرالحدید



جنگ الحدیده و پاسخ مردان زبرالحدید

روزنامه کیهان در شماره امروز خود در یادداشتی به قلم «سعدالله زارعی» نوشت:

فشار شدید به «الحدیده» یک آزمون برای رژیم‌های عربستان و امارات به حساب می‌آید و از آن طرف «مقاومت» در این استان و حفظ آن یک سرفصل مهم سیاسی برای مردم یمن محسوب می‌گردد. بر این اساس آمریکا، انگلیس، فرانسه و حتی نماینده دبیرکل سازمان ملل پای کار آمدند تا اقدامات وحشیانه ارتش‌های عربستان و امارات به ثمر بنشیند و رژیم سعودی را از مخمصه رهایی ببخشد. در این بین انصارالله با دست زدن به عملیات‌هایی در الحدیده در صدد برآمد، توطئه غربی- عربی علیه یمن را درهم بشکند. در این خصوص گفتنی‌هایی وجود دارد: